diumenge, 30 de novembre del 2014

Records per emmarcar

Hola amics!

Ahir varem fer la segona quedada amb la Gurpreet. Al no fer gaire bon temps, i ja que les prediccions meteorològiques anunciaven que plouria molt, vaig decidir que el millor era fer una activitat sota coberta.

Després de pensar-hi molt i sabent que a la Gurpreet li agrada fer treballs manuals, vaig decidir que faríem un marc de fotos per posar la fotografia de la primera setmana, la que varem pasar al parc de Can Xardó.

A les 12h quan la vaig anar a buscar, li vaig comentar el que faríem i es va posar molt contenta.
Varem anar a la biblioteca de Lloret, i ens vam entretenir una bona estona fent el marc de fotos amb adhesius i retoladors de purpurina.

Mireu que bé ens va quedar!




Per cert, ja vaig aprenent paraules en Indú, doncs he après que Dost significa amiga.

Fins la setmana vinent  ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada